Lisebergs presenter!

Igår var långeman på Liseberg hela dagen lång. När han kom instudsandes i mitt rum klockan halv tolv på natten och väckte mig så hade han med sig Lisebergs presenter!
En av dem var en rosa plastmugg där det stod "Världens bästa tjej" (misstänker starkt att denna mugg egentligen är avsedd att användas av små fyra åriga tjejer med flätor i håret) samt en t-shirt med långeman på.
Helgulligt ju.

Plastmuggen tror jag kommer bli finfin som pennmugg på skrivbordet då jag gillar lite crazy saker (samt att muggen inte fick innehålla heta drycker. vad fan ska man då ha i den?), och tshirten ska jag använda som nattlinne. Speciellt i Cypern, för då kommer min älskling vara med mig ändå! Hihi.


Supersöt mugg som jag omvandlar till pennmugg!


Haha. Finns det någon goare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--