Lite exklusivt ska det vara...

I fredags kväll var jag och långeman på bio i Karlstad.
Vi kollade på Änglar & Demoner och satt i Filmstadens nya biosalong! Det var så lyxigt så man fick lite cider och en gratis chokladbit innan filmen skulle börja. Sedan skålade alla glatt varefter vi myste loss till filmen.

Jag är en person som gillar exklusiva saker, och när jag såg att det i biosalongen fanns extra exklusiva stolar var jag givetvis tvungen att sitta just där. Man kunde ställa in ryggstödet så att man "låg ned" lite mer, och fåtöljerna var extra stora och sköna.
Hellyxigt.

Filmen var skitbra (mycket bättre än DaVinci koden) och om du ska gå på bio på Filmstaden i Karlstad, försök komma i salong 8! Den nya salongen som var otroligt mycket lyxigare än de andra..


Där satt vi och njöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--