Matthew Williamsson bikinin blev min...

Mitt i all stress måste jag ta några minuter till att skriva ett blogginlägg..

Idag tog jag halva dagen ledigt från slitande i hår och plugg och flydde till Karlstad. Den andra kollektionen med Matthew Williamsson for H&M släpptes ju idag, och jag var givetvis tvungen att bege mig dit. Fick med mig en tokfin bikini plus sarong hem. Dessa stycken kommer förhoppningsvis få se solen under Cypern resan!


Jag gillar udda påsar...


Paljetter är aldrig fel sommaren 09!


Mina skönheter!


Dessa köpte jag inte, tack gode gud! Hatar denna cykelbyxetrend som ligger och smyger bakom hörnet. Inne på Gina Tricot kan man hitta dessa guldiga cykelbyxor. Personligen tycker jag att de är vedervärdiga och hör hemma på en kvinnlig clown, men om du känner dig modig så väntar de på dig där!

Kommentarer
Postat av: Marie

Den där bikinin var verkligen dig tyckte jag! Och fin var den ju också :) Hoppas du blir nöjd med den på Cypern!

2009-05-14 @ 20:01:46
URL: http://livetsomenjonson.blogg.se/
Postat av: Charlotte.

sv; fått tag på vad?

2009-05-16 @ 15:34:22
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--