Min MW for H&M klänning!

I torsdags kom det ett roligt bud med posten! Nämligen min Matthew Williamson for H&M klänning. Den kändes lyxig när jag drog ur den ur det fula plastpappret som den omringades av.
Dock har jag varit en aning skeptisk de senaste dagarna till när jag ska använda denna skönhet. Egentligen skulle jag vilja springa runt i vackra klänningar vareviga dag, men det passar inte direkt till min livssituation.

Funderar att kanske ha den på kvällen till studenten? Den känns alldeles för o-studentig för att ha under själva dagen.. Hmm, svårt det här med klänningar..





Notera att jag lider av stora problem med att vara seriös på bild

Kommentarer
Postat av: Madde

åhåå va fina skor!

2009-05-05 @ 11:31:38
URL: http://maaddeleeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--