Mot Cypern!

I natt åker vi från Säffle stad och beger oss mot Landvetter. Där kommer vi imorgon att ta ett flyg till Cypern, Larnacka och sedan åka buss till Ayia Napa. Kommer nog bli spännande!

Konstigt nog är min resfeber lika med noll och jag känner mig knappt nervös eller förväntansfull. Tror att det kan bero på att vi har gått runt och väntat på det här så länge nu, och nu när vi väl är där så har man vant sig så vid väntan.
Är osäker på om jag ska bry mig om att sova eller inte under kvällen, eller sova under bilfärden samt flygresan?

Okej, lite nervös är jag nog..

Nu hoppas jag bara att vi överlever flygresan och att ingen dödar oss eller göt något annat dumt där nere..

(vet inte om jag kommer sitta vid datorn där nere, om inte så uppdateras inte bloggen förens nästa tisdag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--