Ge mig vår!!

Och så var även denna julen över. Jag tyckte den var ganska fin, även om den inte var helt traditionsenlig. Nu är det bara nyårsafton kvar att se fram emot, sedan väntar några dystra månader innan det äntligen, äntligen blir vår.

Det känns som om vintern redan har varit här i en evighet. Ändå är vi inte ens ur december. Bättre blir det inte av att H&M nu har kommit ut med vårkläder. Och åh, jag kunde inte hjälpa det. Alldeles för många hundralappar rök på söta blusar, underkläder och kjolar som nu är på väg hem till mig.

Jag försöker lätta på ångesten genom att föreställa mig själv iklädd alla dessa nätta, tunna kläder cyklandes på väg hem en majmorgon efter att ha druckit alldeles för mycket vin.
Ja. Det blir nog fint.
Om det bara inte vore så länge kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--