Min mössa och jag, vi är goda vänner


För en vecka sedan köpte jag en ny mössa. Den är jättefin tycker jag. Så jag bjuder på en tjusig bild på den.

I övrigt så är jag supertrött på skolan och allt plugg. Jag vill helst bara lämna mitt Göteborgsliv bakom mig och rusa till Örebro och min blivande sambo på stört. Tyvärr så måste jag först göra klart alla mina dödande tråkiga examinationsuppgifter. Och min motivation är noll. I synnerhet när det snart är jul och jag mycket hellre vill baka julgodis som jag sen ska äta upp, ligga och titta på julfilmer och gå fridfulla promenader i den gnistrande snön.

Men nej.
Jag ska skriva om Boorstin och hans pseudohändelser, sedan ska jag göra en analys av ett debattinlägg i en dagstidning för att avrunda det hela att skriva 500 sidor om Agenda Setting. Måste säga att det är för jävla tur att jag åtminstone läser en utbildning som är besynnerligt intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--