Snygga män

Just nu spelar Martin Stenmarck på Nyhetsmorgon. Jag sitter och tänker på hur jävla snygg han är. Därför tänkte jag dela med mig av en lista på Sveriges snyggaste "kända" män:

  • Måns Zellmerlöv - jamen han är ju snygg, på riktigt! Får utan tvekan toppa listan. Han ser ordentlig, hel och ren ut, har ögon och ett leende som man smälter av och jag hade gärna låtit han träffa föräldrarna!
  • Danny Saucedo
  • Joel Kinnaman
  • Alexander Skarsgård
  • Martin Stenmarck

Listan kan komma att utökas, och är ännu inte komplett.


Kommentarer
Postat av: m

hej kusssssse, din faster&farbror (mina föräldrar, det stämmer väl?) har varit på samma bröllop som din topp-snygging

2010-12-21 @ 17:56:11
URL: http://thenewyorker.devote.se
Postat av: madde

aahh men Danny Saucedo knäcker alla med sitt underbara leende! <333 No. one för mej, snyggast hela han och grymt awesome eyes. Den blicken Gaaaassh! <3

2010-12-28 @ 11:52:21
Postat av: Men

Har du inte missa en oerhört snygg kille i listan? Han den där oerhört sköna, coola, snygga grabben Johan Halvardsson?;)

2011-01-05 @ 19:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--