Dagens outfit

Ett sällan använt ämne i bloggen är "Dagens outfit". Kan kanske bero på att det här inte ska föreställa en modeblogg? Idag tänkte jag göra ett fint litet undantag.


Den här vackra skapelsen sitter jag nu i. Den röda balklänningen + raggsockor. Good shit.


Jag drog faktiskt på mig klänningen i ett till syfte än att bara få känna mig lite fin. Tanken var att jag skulle bevisa för mig själv hur mycket större jag blivit sedan jag tog studenten (och därmed behöva börja träna), och jag trodde att jag knappt skulle kunna stänga klänningen.

Mina förhoppningar grusades. Det visade sig att jag gått ner två kilo och att klänningen är för stor.
Hur fan lyckas man med det? Leva på chips, godis, ostbågar och McDonald's mat i över ett halvår, ändå går jag ner i vikt?

Tack mamma och pappa för min ämnesomsättning!


Leker söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--