Det fula porslinet

Jag hyr just nu en möblerad lägenhet, och det är jätte skönt på många olika sätt. Det är härligt att inte behöva sitta i en saccosäck och titta på tv (eftersom jag aldrig skulle ha råd med en soffa i dagsläget), och det är jätte skönt att ha kvar hela mitt rum hemma hos mamma och pappa. Det är inte bara möblerat, det är färdigt att flytta in i med köksattiraljer och diverse saker.
Det otroligt tråkiga är att jag har dösnygga tallrikar, muggar, äggkoppar osv. hemma i Säffle som väntar på att få användas. Men då jag inte tar någon bil ner så får jag aldrig med mig dom, eftersom jag inte kan kånka på alla grejerna på tåget.

Så jag lever med mina fula tallrikar och grymt små muggar som man dricker ur på två klunkar..

(HÖR DU DET MAMMA? Jag vill ha ner dessa sakerna, så ta bilen hit!!)

Det är bland annat dessa snyggisgrejerna som väntar på att få användas!

Men nejdå. Det här fina brukas just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--