Fettisdagen i linsperspektiv

Jag tänkte dela med mig av min fina tisdag i lite bilder.


Så här ser våran föreläsningssal ut när vi har en liten rast.

Så här ser Ella och jag ut under den rasten. Ella ska vara cool och göra såsom jag alltid gör med mina fingrar på foto.

HAHAHHA!! Världens sötaste Danielle! Skrattade nästan så jag dog när jag tog bilden. Har ingen aning om vad hon håller på med?

Danielle och Ella kom på att det tecknet jag alltid gör betyder typ Fuck you eller något. Så dom tyckte det var kul att göra så.

Jag och Danielle är coola.

Här går jag i skolan! Eller ja, nästan. Det är huset som skymtar där i bakgrunden. Här är vi på väg till spårvagnen.


Då ser söta Lisa ut så här!

Ida, Louise, Ella, Danielle och Pernilla!

Det är faktiskt fettisdagen. Då ska man äta semla. Så det gjorde vi.

Slutligen skilde jag mig från mina klasskompisar och handlade upp varenda krona jag hade på kontot. Kanske inte ett av mina smartare drag.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Men jag ska ju få låna pengar av dig på fredag! :o

2010-02-16 @ 17:52:49
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--