Hej huvudvärk

Filten är invirad kring min kropp som just nu befinner sig i tvsoffan, stirrandes på Efter tio. Har sovit något så gudomligt i natt. Slocknade innan älsklingen kröp ner bredvid mig, och var i en dimma när han pussade mig hejdå i morse. Vaknade gjorde jag inte förens vid halv tio, och har sovit i ungefär tio timmar.
Då förstår jag inte hur jag kan vakna med dunkande huvudvärk...? Troligen för mycket sömn...

Ska försöka skaka av mig huvudvärken med lite Treo, gnugga geniknölarna och försöka skriva några rader på min fina hemtenta. I eftermiddag vill jag verkligen åka till Karlstad med min lillasyster. Köpa ett bord från IKEA, handla smink och någon snygg topp.
Får se hur det går?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--