On the räls again

Nu sitter jag på tåget. På mindre än ett dygn har jag hunnit åka tåg två gånger, som kommer i slutändan resultera i sammanlagt fyra timmar resa. SJ borde älska mig.
Åkte in till GBG igår för att gå på en övning som vi hade idag, och få ut hemtentan. Övningen var över på mindre än en timme, så jag hoppade över min shopping eftermiddag som jag egentligen planerat och tog ett tidigt tåg till Säfflestad.

Känner att jag ränner väldigt mycket fram och tillbaka. Men vad ska jag sitta i lägenheten i Lerum alldeles själv för, när jag kan vara hemma hos min familj?


I helgen blir det tentaplugg, jobbande och kanske en utgång också. Får se vad tiden har att erbjuda.


Så här het är jag på tåget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--