Lägenheten!

Lite bilder på min källarlägenhet...


Universums sötaste badrumsmatta på världens fulaste badrumsgolv.


En del av badrummet...


Och en annan del.. Duschen & tvättmaskinen får ni inte se.


En del av rummet. "Tvrums delen"..


& från andra hållet...


Köksdelen, eller vad man nu ska kalla det för. Där man lagar mat i alla fall!


Matrumsdelen som troligen även kommer fungera som plugghörna..


Sängdelen. Den är fortfarande väldigt tom och kal. Vet inte vad jag ska göra med den..


Det är lägenheten i stort, förutom hallen. Men den är inget fin och inte alls i ordning ännu, så den behöver inte visas här.

Stället var ju möblerat, så nästan inga av sakerna är mina förutom de båda hyllorna i sovrumsdelen resp. badrummet som jag och mamma var på Ikea och köpte idag. Otroligt beiget och tråkigt är det också, försökte liva upp det lite med kuddar och pläd i cerise i soffdelen.

Flyttade ju in igår, så det kommer nog bli bättre ju mer jag får känna av och se hur jag vill ha det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--