Koncentrationssvårigheter

Ibland förstår jag mig inte riktigt på mig själv. Vi fick ut tentan i torsdags, jag tittade över den och tänkte "det här såg ju inte så farligt ut! bäst att jag sätter igång ögonaböj så att det är överstökat!". Här sitter jag nu, en dag innan den måste vara färdig och har inte skrivit en endaste stavelse.
Inte kan jag koncentrera mig heller. Läser, slösurfar på facebook, läser, kollar om det hänt något på bloglovin, läser lite till, går och hämtar mig en muffin, och så där håller det på.

Min hjärna är i konsistens av geggamojja, och mina ögon går i kors. Helst skulle jag vilja gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

sv; Jag vet! Det är en av mina många talanger :D

2010-03-02 @ 13:12:33
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--