Gaysamhället attackerar

Jag känner mig lurad, ledsen och bedragen. På något vänster har både jag och min blivande sambo kommit in i en How I Met Your Mother period. Vi citerar, vi tittar, vi skrattar.

Min lömska pojkvän kläckte däremot en hemsk kommentar för ett tag sedan. "Du vet om att Barney är bög, va?" Jag bara skrattade. Barney kunde ju inte vara gay! Han är ju How I Met Your Mothers Joey-karaktär, fast ännu värre! (yes, som en fanatisk Vänner-nörd, kan man inte låta bli att dra paralleler mellan de båda serierna konstant)
Men det visade sig att skådespelaren som spelar Barney är gay. På riktigt. Hela min värld är raserad.

Missförstå mig inte. Jag tycker kärlek är kärlek oberoende kön, och en av mina bästa vänner är gay medan en annan är bi. Men ändå blir jag så ledsen.
När man tittar på How I Met Your Mother kan man faktiskt inte låta bli att bli lite halvkär i Barney. Både jag och min syster har en tendens att dregla lite över honom.
Och så är han gay.

Ibland kan jag inte låta bli att se på Gaysamhället som en institution som går runt och värvar folk till deras sexuella läggning.
Och de jävlarna lyckas alltid ta de snyggaste killarna! Inte ens Barney i How I Met Your Mother får vi ha ifred!!


Sorry för den dåliga bilden. När man pluggar MKV lär man sig att man inte får ta bilder hur som helst, så nu har jag fotograferat min How I Met Your Mother dvd. (som jag inte heller är helt hundra på att det är lagligt..)


Kommentarer
Postat av: Marie

Får man inte ta bilder om man skriver ner källan? Eller måste man fråga om lov?

2010-11-19 @ 12:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--