Tidsproblem

Det är så jobbigt med tid. Antingen har man för mycket av den, eller för lite. Det verkar aldrig vara precis lagom. Yep, ett av alla våra i-landsproblem som vi har.

Nu sitter jag här. Och väntar. Tiden borde gå lite snabbare.

Idag ska jag åka till Örebro och min älskade pojkvän, så vi bokade biljett igår kväll. Imorse åkte jag till skolan för att ha grupparbete, men vi blev färdiga på två timmar. Men vi hade inte bokat tåget 14.02, utan det som gick 16.02. Så nu sitter jag här och känner mig uttråkad och vill att tiden ska gå snabbare.
Inte kan jag använda tiden effektivt och plugga lite heller, för jag är som ett barn på julafton som väntar på Jultomten. Alldeles uppspelt och pirrig i magen, för snart ska jag få träffa han som är allra bäst i världen!

Kände att det var viktigt för er att få veta det här.
Eller så ville jag bara klaga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--