Yeehow, cowboy!

Jag borde inte få dricka. På riktigt. Eller så borde jag inse att min lilla kropp helt enkelt inte tål att jag häver i mig en hel vinflaska och sedan sitter och tackar och tar emot allt annat i alkoholväg som folk räcker fram. Med andra ord så var det inte på allt för stadiga ben jag tog mig hem inatt.

På fredag däremot, då slår vi klackarna i taket och går all in igen. Dock så tror jag att jag får byta ut vinet till något coolare, lite mer western-aktigt! Men vad dricker cowboys egentligen? Jag tänker bara på söndersmashade kackerlackor av någon anledning..
Måste hitta den tuffaste cowboyhatten först också. Känns inte som om en rosa med glittrig ludd på är det mest optimala.

Harrys, Säffle, Fredag natt. Du, jag och alla andra västerngalningar!
Citerar allas våran egen favoritgay: "Its going to be LEGENDARY!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--