Tillsammans

Efter två och ett halvårs väntan så ska det hända. Jag och min Johan ska bli sambos! Vi har ingenstans att bo och inga möbler förutom en byrå och en bokhylla. I värsta fall får han sova i bokhyllan medan jag tar byrån!

Idag bor jag i Göteborg i en liten etta, och Johan bor i en ännu mindre etta i Örebro. Förra veckan avgjorde jag impulsivt att jag inte orkade ha detta distansförhållande de nästkommande tre åren, och bestämde mig för att flytta till Örebro jag med. Efter samtal med studievägledare, föräldrar och givetvis även Johan själv har jag nu bestämt mig för att bli örebroare i januari, vid terminsskiftet.

Det tycker jag ska bli jättefint.


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vad roligt! :D Grattis! :D Lycka till med allt! :)

2010-10-26 @ 00:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--