Ge mig min klänning!

Shoppingrundan på H&M i morse blev inte hellyckad. Jag och Emma anländer till portarna ungefär tre minuter innan de öppnar, där står det redan ett 30-tal tjejer och är förväntansfulla. När de väl öppnar rusar alla tjejer (inklusive jag själv) in och bort till stativen där rätt kollektion hänger.
Sedan slutar lyckan. Alla blir jätteirriterad eftersom godbiten som just de har spanat in inte finns där. Antingen så var det de virkade shortsen, eller som i mitt fall den djupt ringade klänningen. Frustrerad köpte jag en vit långklänning som jag i slutändan lämnade tillbaka ändå.

Skit H&M!


Övervägde att köpa den här hatten. Ångrade mig i sista stund dock. Hmmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--