Att lära sig utan att förstå

Oj, vad jag pluggar. Kan vi låtsas som åtminstone.
Nä, jag tror inte jag är någon hejare på det här med att vara student heller. Om man inte räknar med det här med att dricka alkohol som någonting som är viktigt för en student att kunna. På något mirakulöst sätt så har jag numera lyckats skrapa ihop 97,5 (de där sista 7,5 hp är viktiga!) högskolepoäng, utan att ha presterat ett skit. Det tycker jag är ganska duktigt gjort av mig.

Och här sitter jag nu igen, och kliar mig lite förstrött i håret och undrar hur jag ska lyckas lösa den här nöten. På något vis kommer det att gå. Det gör det alltid. Det lustiga är att det går alltid på något vis, utan att jag ens förstår det jag skriver om.
Som sagt, jag är nog ingen vidare duktig student när allt kommer omkring...


Min vackra utsikt för närvarande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--