Världens bästa pojkvän

Jag har nog världens bästa pojkvän. Nu förstår jag att all världens flickor blir otroligt avundsjuka då jag redan har skrivit om att han är världens snyggaste pojkvän, men nu är han även världens bästa.

Alla tjejer vet vad jag talar om när killar aldrig fattar vad man menar. Men min käre pojkvän fattar nästan lite för mycket. I torsdags när han var på väg hem med tåget från lumpen så frågade jag honom om han ville göra någonting speciellt under lovet.
"Mjaah. Gå på bio och sticka till Göteborg kanske.." svarade han.
Jag tappade hakan. Det var dessa två aktiviteter som jag i smyg hade planerat in att jag skulle sysselsätta honom/oss med. Det var som om han hade utfört någon slags telepati eller så. Han kanske har fått samma gåva som Mel Gibson i Vad kvinnor vill ha?

Hur som helst, nu har jag lagt ner Göteborgs planerna. Kände att det var lite för ansträngande. Så idag åkte jag och mamma ut på stan och jag fick ett infall. Jag var jättesugen på att shoppa kläder i Karlstad. Så jag slängde iväg ett sms till Johan och frågade om vad han ville göra imorgon.
"Åka till Karlstad med dig, kanske? :)" Fick jag som svar. Nu var min gapande mun nere vid knäna. Hur kan killen svara rätt på alla frågor han får?!

(Nu förstår jag om det blir uppror av att alla andra tjejer också vill ha min bedårande pojkvän. Men tyvärr, han är min!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--